ועדות בורסת היהלומים

ועדות בורסת היהלומים

הנשיא וחברי ההנהלה מתווים את המדיניות של בורסת היהלומים ואחראים על הפיקוח והניהול של העבודה השוטפת בכל תחומי הפעילות.

עבודתם של נבחרי הציבור מתבצעת במסגרת וועדות שונות  על פי תחומי האחריות כפי שהוגדרו על ידי מוסדות הבורסה המוסמכים ופעילותן מאפשרת את ניהול ענייניהם של החברים, הדיירים ושאר הגורמים הפועלים בענף ובבנייני הבורסה.

זמן קצר לאחר קיום הבחירות וקבלת תוצאותיהן, ממנה הנשיא את  חברי ההנהלה שנבחרו לתפקידי יו"ר של הועדות השונות והוא מחלק ביניהם את תפקידי הביצוע השונים.

הנשיא מטיל על יושבי הראש של הועדות את האחריות להוביל ולנהל את הטיפול בנושאים עליהם ממונה הוועדה  וזאת במסגרת ובהתאמה למדיניותו ולמדיניות ההנהלה שבראשותו.

בכל ועדה משמש אחד מחברי ההנהלה כיושב ראש, בעוד חברי הנהלה אחרים משמשים כחברי וועדה מן המניין – ביחד, כגוף אחד, הם מהווים את הצוות שמנהל את הפעילות בתחום האחריות של הועדה.

הועדות השונות דנות ומיישמות את מדיניות  ההנהלה בנושאים  הנמצאים בתחום אחריותן בסיוע צוות עובדי הבורסה, שדואג לביצוע ההחלטות בפועל.

בכל ועדה משתתף נציג  מטעם ועדת ביקורת, שתפקידו  לודא כי פעילות הועדה ואופן קבלת ההחלטות הן על פי כללי מינהל תקין ובשקיפות המתבקשת. בנוסף ועל פי קביעת יו"ר הועדה מצטרפים לועדות חברים מקרב חברי הציבור במעמד של משקיפים.

בהתאם  לצרכים  ממנה הנשיא  ועדות "אד-הוק" (מעבר לועדות הקבועות) וזאת לשם טיפול  בנושאים ייחודיים ובפרויקטים מיוחדים.